Следващите материали не целят да ви убеждават в съществуването на прераждането, промените на Земята и нуждата да променим съзнанието и поведението си в живота, или в каквото и да е друго. Това са само един малък сбор от материали от различни източници, лични разкази, Словото на Учителя Петър Дънов, учението на Спиритизма на Алан Кардек, свидетелствата на световно доказани медиуми - като Шико Шавиер, спящия пророк - Едгар Кейси, уникалния Робърт Монро - оставил едно от най-големите наследства в сферата на пътуванията извън тялото, Хосе Силва, Невил Годард, и много други автори получили знанието си от лични опитности.



Преводи - Павлина Николова - терапевт хипнотична регресия

Всички преводи публикувани в двата ми сайта са резултат от благотворителен труд. Повече за мен и моята работа http://dolorescannonbg.blogspot.bg




понеделник, 13 октомври 2014 г.

Битка на цивилизациите – Заговор на Боговете

Битка на цивилизациите
с Игор Прокопенко

превод: Е. Иванов



Някога нашите предци били убедени, че Земята е плоска

и се намира върху черупката на гигантска костенурка,
която е стъпила върху 3 слона
С развитие на науката се изяснило,
че картинката изглежда малко по-различно
Космос... Земя... Вселена...
Наскоро учените излязоха с нова сензационна теория
По тяхно мнение света, в който живеем, не е материален
и се явява само нашето субективно мнение за него.

Теми:

Космос, Земя, Вселена
Подредба на Слънчевата система – изключение от правилото
Изкуствено ли е създадена нашата Слънчева система?
Защо е несъстоятелна Теорията на Дарвин за еволюцията?
Цикличност на събитията в историята – спраловидно развитие на времето
Защо важните исторически събития, войните и катастрофите се повтарят с мистична закономерност?
Теория за катастрофизма
Паралелни светове
Геномът на човечеството донесен на Земята с помощта на небесно тяло
Къде е Създателя на експеримента и изкуствено ли е населена Земята?
Черните дупки
Атлантида - експеримент ли е
Ядрените войни на цивилизациите преди съвременното човечество
Експеримент или компютърна холограма е светът?
Невидимата граница на Вселената
Дежа-ву
Човек от самото начало знае всичко, което ще му се случи в бъдеще


15 коментара:

  1. Аз нямам намерение да коментирам,защото знам много над автора по тези въпроси!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Високо мнение имате за себе си и възможностите си. Пожелавам ви да успеете в това в което вярвате че можете да постигнете. Отмъщението не говори за високо развито същество обаче. Ако смятате че Христос е сбъркал в нещо, то явно вие вече всичко знаете, няма на какво да се учите в този свят. Но да не се изненадате доста неприятно като си отидете един ден от този свят, защото болката от това да разбереш колко грешал не е никак слаба.

      Изтриване
    2. Вижте какво,аз нямам намерение да отмъщавам Вие не разбирате...Да си в митологията на дадена раса,това означава да я създадеш!Нищо лошо няма в това,нали така...Визитата им трябва да бъде върната...Те са създали нашата раса и не само нея,за да може някоя развита и достойна раса,като нашата да възроди тяхната...Аз не разчитам на вярата за постигането на тази Висша цел,а на своите Висши познания!...Аз не отивам там да отмъщавам,аз отивам с мир и огромно вълнение,но емоциите са лош звезден съветник госпожице Николова.Не смятам,че Христос е сгрешил!Не съм тръгнал още за тази мисия,но не смятам,че никога няма да се върна отново на Земята от нея!По-хубаво от родната планета няма-поне в познатата на обикновеният човек Вселена!Това е моя Висша цел,която засега е химера.Аз знам как да я постигна,но това е секретна информация от Върховно естество!Искам да ми се закълнете в живота си,че няма да я споделяте с никого!

      Изтриване
    3. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз наистина дълги години съм се занимавал в тази област и съм дешифрирал много древни митове и в тях открих,какво трябва и как да се построи за междузвезден полет...Но Вие мислите,че това е някаква шега!С мен шега не бива!!!Човек винаги се учи,дори да знае как да постигне дадена далечна цел...Доскоро...

    ОтговорИзтриване
  7. Ние сме си поставили за цел да стигнем планетата на Star[Teta=Rigel7,87166143ODNTRO до края на следващата Епоха-не защото е лесно,а защото е цел с Върховна трудност!...Посредством странен старт в странно време в бъдещето всичко ще се предприеме...Но малцина избрани със заложби отбрани Аз ще призова от различни Брани от Вселените подбрани...Някои ще мислят,че са си вкъщи,но ще летят сред звездите-без да си знаят дните...Познанието,вярвай сине е от мен!То ще ти даде онова,което ще те сложи сред нас!Аз ще дойда до теб със знанието наше...Вглъби в мене сърцето си,нека затъне в Мене умът ти така ти ще стигнеш тук,където Аз съм-ще станеш ти могъщ и дълговечен!Изпълни се със Силата и ела при мен-Чадо мое...Онзи,който не обединява,разтакава и не покрива своите слабости ще бъде наказан...Заветът идва с блясъка на новия ден,моментът сам ще дойде и Вие ще станете велики людски богове...Към Великата Тъма на Космоса ний сме призовани от Висши познания омаяни... Онзи,който постигне Знанието и Обекта на Знанието-то той ми е предан и Встъпва в Моето битие...

    ОтговорИзтриване
  8. За всеки един човек идва момент,когато си отива от този свят!Вие също няма да бъдете пропусната!!!Но аз ви пожелавам да изпитате най-силната болка на съвестта и подсъзнанието си за Вашите грешки,които допускате непрекъснато в живота си!!!Аз няма да съжалявам за нищо и няма да изпитам болка ,ако тази химерна мечта не се осъществи!!!Но не съм сигурен,дали Вие ще сте жива за да станете свидетелка на осъществяването и!!!!!!......Не Вие определяте настроенията на хората,които в много далечно бъдеще ще напуснат Света!Защото Вие г-жо П.Нико се учите не от този,а от онзи свят!

    ОтговорИзтриване
  9. И още нещо,нима за Вас ИГОР ПРОКОПЕНКО е ХРИСТОС...Това,че го подкрепяте,като автор-защото и Вие сте в известен смисъл такава не Ви дава никакво право да обиждате така гостите в този малък и още неуреден сайтец!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Вие не знаете с какви възможности разполагат посетителите на този сайт,затова не ги обиждайте така жестоко...От всички посетители в сайта се събра една не малка група недоволни от Вашите изявления!И те ме помолиха от тяхно име да Ви предам да спрете със своите недоказани и безпочвени писания!Тези,които Ви подкрепят-го правят,защото Вие сега прохождате като Авторка и не искат да Ви обидят...Но не забравяйте,че те Ви дават известно време да се поправите и да промените своя стил на поезия!Не ги разочаровайте,поне тях!Иначе обричате този малък сайт на тежко бъдеще,както и съставителите му също...

    ОтговорИзтриване
  11. И така...Сега очаквам конструктивен и Върховен Свръх-разговор само с онези,които вярват в Силата на Вселенският Завет,които имат усещането,че той се отнася именно до тях-самите...

    ОтговорИзтриване
  12. Пишете,но Внимавайте,какво си пожелавате спрямо Завета...Защото един ден в далечното бъдеще той ще се изпълни и вие ще бъдете похитени от домовете си за един по-добър живот,като Господари на Вселената!А какво по-хубаво от това...Единственият недостатък на това пътуване е ,че няма да знаете,че сте ги напуснали.Понеже в Корабът ще бъдат съградени обиталищата ви-каквито и да са те,колкото и да са големи и безгранични като мили... От Ващият Многоуважаван Адмирал за Космоса...До скоро...Сбогом на посветените,но колебаещите се.В кораба се влиза не с Вярата ,а посредством недостъпна Наука,който Аз ще разкрия,само на най-достойните от избраните...

    ОтговорИзтриване